23 nov. 2014

End of the road....

Hejsan mina härliga läsare!!!

Det är med sorg i hjärtat jag meddelar att jag kommer släppa bloggen Virkaholic.

Jag hinner inte med att blogga om det jag gör nu när jag jobbar 60%, precis har fått en tredje ADHD-diagnos på barnen och den fjärde ligger i startgroparna. Mina djur tar också väldigt mycket tid och det är egentligen så jag vill ha det.
Jag trivs med mitt liv men just bloggandet är en bit jag vill släppa så Pelargonbloggen har gått hädan. Virkaholic kommer ligga kvar och ev lite nya saker kommer trilla in i mån av tid, men jag förklarar den härmed medvetslös, inte död, men nära på...

Jag har dock Facebooksidan Virkaholic där jag gör snabba inlägg emellanåt, det går snabbare att köra det via mobilen med någon bild och lite text, där rör det på sig mer än på Instagram/twitter/bloggen... eventuellt kommer jag även lägga ner de sociala medierna och kanske lägga in en handarbetssida på min personliga blogg videhexan.com, som inte heller är så frekvent uppdaterad ;)

Kontentan är att jag kommer dra ner på mitt sociala mediadeltagande, Videhexan finns på instagram, mitt konto på Facebook går bra att följa och Virkaholicsidan även så. Det är där jag hinner hålla till.

Så mycket kan jag säga, det rasslar friskt i stickorna och virknålen glöder, det behöver ni inte vara rädda för ;) så kolla mig där jag finns, I'm alive!!


2 kommentarer:

Rumpetuss sa...

Låter som ett bra beslut! Man ska göra det man hinner! Ha det gott!

Hulda sa...

usch vad tråkigt, jag gick in på bloggen idag bara för att kolla vad du har gjort. Men jag förstår dig, mitt sista inlägg var i sept....hinner inte riktigt med. Mne slänger in ett och annat inlägg när jag känner för det.